Besøgsregistrering

Få overblik over dine besøgende

Registrering af besøgende er vigtigt for mange organisationer af sikkerheds- og praktiske årssager. Hvem er i bygningen og hvem forventer vi? TOPdesk Besøgsregistrering hjælper dig med at registrere besøgende og skabe det fulde overblik.

Visitor Registration

Fordelene ved Besøgsregistrering:

  • Besøgsregistrering giver dig et fuldt overblik over alle besøgende på hver lokation.
  • Besøgsregistrering er integreret andre supportaktiviteter, såsom reservation af lokaler og bestilling af forplejning.
  • Besøgsregistrering giver dig fri rapportering af alle data. Du kan lave rapporter med antal besøgende pr. måned, brug af mødelokaler osv. Kun din fantasi sætter grænser. 
  • Dine kollegaer kan selv registrere egne gæster

Registrer gæster

Besøgsregistrerings-modulet giver et visuelt overblik over gæsters ankomst og afgang. Dette hjælper dig med at planlægge dine services, overholde eventuelle sikkerhedsprocedurer og krav og samtidig skabe et validt overblik over besøgende. 

Brugervenlig og pålidelig

TOPdesk har fokuseret på at gøre registreringsprocessen så brugervenlig og smidig som mulig. Dette ses især med tydelige lister du selv kan tilpasse og printe eller eksportere til andre programmer. Registrering af besøgende er nemt, da TOPdesk genbruger data som allerede er tilgængelig, f.eks. kontaktdeltaljerne på værten. Du kan også nemt registere flere gæster på en gang og få et hurtigt indblik i tidligere besøgende.

Selvbetjeningsportalen

Via Selvbetjeningsportalen kan dine kollegaer selv registere deres gæster. Når gæsten er registreret optræder gæsten automatisk på receptionens arbejds- og gæsteliste, så du ikke behøver bekymre dig om praktiske formalia.

Andre besøgende var især interesserede i:

 

Sikkerhedsmæssige procedurer

Tydelig besøgsregistering sikrer at du altid har et klart og nemt overblik over alle tilstedeværende gæster. Dette kan være et krav og i tilfælde af at bygningen skal forlades, ved du hvem der er tilstede. Derudover kan du også anvende data til at analysere pladsudnyttelse.

Visitor Registration

Optimer din kommunikation

Strømlinet besøgsregistrering kan i høj grad forbedre kvaliteten af dine tjenester. TOPdesk tilbyder dig tilpassede e-mails så både gæst og vært altid er synkrone om et kommende besøg.