Danmarks mest solgte Servicedesk

Servicedesk til kollegaer, kunder og borgere

Lokal installation eller SaaSLokal installation eller SaaS?

Uanset om du foretrækker din servicedesk som lokal installation eller som en Software as a Service (SaaS), giver vi dig muligheden. Med en SaaS-løsning klarer vi alt det praktiske, så du udover at spare tid og penge, kan fokusere fuldt ud på dine egne kerneopgaver.

Find den ideelle servicedesk for dig

Alt på ét stedAlt på ét sted

Udvid din servicedesk til andre afdelinger: Opret et Shared Service Centre, hvor du fra din servicedesk kan samle alle opgaver ét sted og dermed skabe et centralt værktøj hvor alle opgaver fra flere afdelinger kan indrapporteres og håndteres. Det er den letteste måde at forbedre dine services - på tværs af afdelingerne. Og med vores servicedesk-løsning koster det ikke ekstra!

Læs mere Shared Service Center

Intuitive, indsigtsgivende og fleksibleBrugervenlig servicedesk

TOPdesk er designet til at gøre din dagligdag så enkel som muligt. Med intuitive brugerinterfaces, klare oversigter og personlige indstillinger, skaber TOPdesk markant brugervenlighed.

Se selv hvor brugervenlig TOPdesk er

 

Hvad er TOPdesk?


 


 

Modulopbygget: Altid tilpasset dine behov

 

Sagsstyring

Sagsstyring er en af kerneprocesserne i en servicedesk. Med dette modul gør vi det nemt at registrere, organisere og prioritere alle indkommende opgaver. Du får effektiviseret dine processer og reducerer samtidig presset på din servicedesk.

Sagsstyring

Konfigurations-styring

Modulet Konfigurationsstyring skaber en sammenhæng i din servicedesk, hvor du kan danne et overblik over organisationens enheder - og samtidig knytte dem direkte til indkommende opgaver og sager.  Du får samlet oversigt over alle enheder, alt lige fra telefoner, PC'er til nøgler og maskiner - og du kan altid se, hvor mange opgaver der vedrører hver enkel enhed.

Konfigurationsstyring

Selvbetjeningsportal

Med Selvbetjeningsportalen er din Servicedesk åben for kunder og kollegaer døgnet rundt. Du kan forbedre din service og få højere brugertilfredshed, da dine kunder selv kan oprette sager og følge status på sagerne.

 

Selvbetjeningsportalen

Change-håndtering

Change-håndtering hjælper dig med, effektivt, at håndtere changes i din organsiation. Hvad enten det drejer sig om koordinering af en software upgrade eller en fysisk flytning af en afdeling, har alle involverede parter adgang til den nødvendige information - på rette tid.
Change-håndtering