Informationen du behøver er altid ved hånden

Oplev det nye og forberede TOPdesk 5 interface

Nyt interface, bedre hjælp

TOPdesk har redesignet grænseflade, så det bliver endnu lettere at overskue dine dag-til-dag opgaver. Du kan tilpasse dit eget interface så du kun ser de informationer, der er relevante for dig. Din startside kan naturligvis også tilpasses så du hurtigt kan navigere dig frem til dine fortrukne funktioner, FAQ'er mm.  Dine personlige opgaver, og eventuelle opgaver i forbindelse med din afdeling, vises via Opgaveoversigten. Med bogmærker bestemmer du selv hvilket opgaver og funktionaliter du vil gemme.

 

Personlig startside

Adgang til din egen opgaveliste, relevante oversigter og rapporter, links og nyhedsartikler. Du bestemmer selv indholdet på din personlige startside. Samtidig kan du med bogmærker tilføje netop de moduler du anvender oftest. .

Alle dine kundeinformationer ét sted

I TOPdesk 5, giver hvert opgavekort dig et hurtigt indklik i sagens gang. Via historikken kan du se hvem der har gjort hvad og hvornår, du kan se vedhæftede fuler, sendte e-mails og tværgående kommunikation mellem rekvirent og opgaveløser.

Lav bogmærker til dine vigtige opgaver

Har du brug for at holde særligt øje med udvalgte opgaver? I TOPdesk kan du lave bogmærker til opgaver, og du kan herefter med et klik rykke direkte til opgaven.