Brugervenlig og pålidelig

TOPdesk hjælper din HR-afdeling

Gentagende spørgsmål igen og igen

At forklare lønsedler og pension-politikken igen og igen bliver trivielt. Me TOPdesk's Videnbase kan du publisere svar på ofte forekommende spørgsmål (FAQ). Dine kollegaer kan selv finde svar, og HR-afdelingen skal kun indtaste informationen én gang.

Håndter fortrolige data

En HR-afdeling er i besiddelse af megen fortrolig data. TOPdesk er derfor opsat således at gænge sikkerhedsprocedurer overholdes, og du bestemmer sekv hvem der skal have adgang til f.eks. CPR-numre mm. Det er nemt og sikkert -  og du vil elske strukturen.

Enkelt samarbejde

Din HR-afdeling er en del af en dynamisk organisation, så tværgående samarbejde er afgørende. Brug TOPdesk til at gøre samarbejdet endnu smidigere med To-do-lister, KPI'er og uanede rapporteringer. Du har altid et overblik over opgaverne og du kan viderefordele opgaverne til de rette ansvarlige med ét klik. Du kan dele oplysninger på tværs og du fastsætter hvem der skal have adgang til hvad. Dermed ses kun oplysningerne som er relevant for netop dig og din afdeling.  .

TOPdesk for your HR help desk

Få styr på processen

Du kender det godt, en ny kollega starter og du skal sørge for at alt er klar første dag. Skrivebord skal opsættes, tlf. udleveres, oprettelse i HR-system, IT-login mfl. Opgaverne er mange - og ofte på tværs af flere afdelinger. Men TOPdesk kan du strømline flowet og sikre dig at hver proces kører automatisk igen og igen, hvor forudfylte informationer sendes til de respektive afdelinger, f.eks. viceværten, IT-supporteren, lønkontoret mfl. Alt dette med ganske få klik.

Få styr på tendenser

Er der en tendens til at medarbejderne stiller de samme spørgsmål? Med TOPdesk kan du nemt spore tilbagevendende forespørgsler og dermed undgå disse fremadrettet ved at justere på procedurerne eller supplere for yderligere oplysninger. Samtidig kan dine kollegaer selv registrere deres opgaver, og med et ID-nummer følge sagens gang uden at rykke HR-afdelingen for svar.

More insight for your HR help desk

Vedligehold dine data

Du kan nemt integrere TOPdesk med dine andre HRM systemer.  TOPdesk kan importere data fra dine eksisterende systemer, så du ikke behøver at indtaste data i flere systemer. Og anvender en anden afdeling hos jer allerede TOPdesk, kan I udvide brugen til HR-afdelingen med minimale omkostninger på baggrund af den fordelagtige licensstruktur.